Математичне очікування: що це і як його розрахувати у трейдингу

На фінансових ринках кожна угода несе елемент ризику. На цьому тлі трейдеру необхідно розуміння та вміння застосовувати математичне очікування – фундаментальний інструмент для досягнення стабільності та прогнозованості доходу.

Як правильно використовувати трейлінг-стоп у трейдингу

У світі фінансових ринків, де кожне рішення може зробити значний вплив на ваш рахунок, використання ефективних інструментів управління ризиками та прибутком є невід'ємною частиною успішної торгівлі.

Гепи на фінансових ринках: їх природа та стратегії торгівлі

Цінові розриви на графіках, відомі як гепи, є важливим аспектом для досвідченого трейдера. Цей термін походить від англійського слова "gap" розрив. Розберемо, що таке геп, які причини їх виникнення, і які стратегії можна використовувати для успішної торгівлі за її появи.

Хто такі інституційні інвестори та їхня роль на фінансових ринках

На фінансових ринках є група учасників, яких називають інституційними інвесторами. Вони у ролі агентів, керуючи великими обсягами капіталу. У цьому огляді розберемося, хто це та чому приватному трейдеру потрібно вміти відстежувати їхні дії.

Індекс волатильності: що про нього має знати трейдер

У трейдингу існує низка ключових інструментів, які допомагають приймати обґрунтовані рішення та ефективно керувати своїм портфелем. Один із таких інструментів – індекс волатильності.

Що таке стоп-аут та як трейдеру захистити свій торговий рахунок

Минулого огляду ми розглянули, що таке маржин-колл. Є ще одне схоже поняття – стоп-аут. Воно несе в собі відлуння невдачі, фінансової кризи та втрат. Що це і як його уникнути, розбиратимемося нижче.

Маржин-колл: Як уникнути фінансової катастрофи у трейдингу та забезпечити свою безпеку на ринку

Маржин-колл - поняття, що викликає тривожні емоції у трейдерів-початківців. У цій статті розглянемо, що таке маржин-колл, як він працює, і найголовніше, як його уникнути.

Pump&Dump чи що таке ринкові маніпуляції

Ціни на активи на біржі або на традиційних ринках товарів і послуг піднімаються й опускаються залежно від того, як попит і пропозиція балансують між собою. Тобто, якщо більше людей хочуть купити, а охочих продати менше – ціна зростає. А якщо навпаки, то вона падає.