Kraft Heinz продає бізнес з виробництва дитячого харчування у Росії
Американська компанія з виробництва харчових продуктів Kraft Heinz продає російський бізнес із випуску дитячого харчування. Він включає два заводи з потужностями 30 тис. тонн продукції на рік та локальні бренди. Вартість бізнесу оцінюється в 3 млрд. руб. ($49 млн). Про це повідомляє "Комерсант".
На продаж виставлені підприємства "Хайнц-Георгієвськ", Іванівський комбінат дитячого харчування, а також бренди "Розумниця" та "Самі з вусами".
Серед потенційних покупців – приватна незалежна організація Family offices. Також продаж активів обговорювався з великим виробником напоїв, снеків та солодощів "Чорноголівка".
Kraft Heinz створений у 2015 році в результаті об'єднання Heinz та Kraft Foods. У портфель брендів входять марки Kraft, Heinz, Philadelphia, Maxwell House та ін. Глобальний виторг у 2021 році — понад $26 млрд.
У 2021 році на заводах з виробництва дитячого харчування було випущено понад 13,3 тис. тонн продукції, чистий виторг сегменту зріс на 8,5%, до $43 млн.