Роздрібні продажі в єврозоні у березні знизилися на 0,4%, у ЄС – на 0,2%
Роздрібні продажі в єврозоні в березні 2022 року скоротилися на 0,4% щодо попереднього місяця, коли їхнє підвищення становило 0,4%, свідчать дані Статистичного управління Європейського союзу (Євростата). Аналітики, опитані агентством Bloomberg, прогнозували зниження в середньому на 0,3%. Порівняно з березнем 2021 року роздрібні продажі зросли на 0,8% замість очікуваного зростання на 1,8%.
Загалом у 27 країнах Європейського союзу обсяг роздрібних продажів позаминулого місяця знизився на 0,2% після зростання на 0,3% місяцем раніше. У річному вираженні продажі піднялися на 1,7%.
Серед країн ЄС, за якими є дані, найпомітніше зниження за березень спостерігалося в Іспанії (-4,0%), Люксембурзі (-3,3%) та Франції (-1,9%). Найбільше зростання зафіксовано у Словенії (11,4%), Латвії (11,1%) та Угорщині (7,3%).
Продажі продуктів харчування, напоїв та тютюнової продукції у єврозоні у березні порівняно з лютим зросли на 0,8%, у ЄС – на 0,6%, Продажі непродовольчих товарів зменшились на 1,2% у єврозоні та на 0,7% у ЕС. Продажі автомобільного палива впали на 2,9% у єврозоні та на 3% у ЄС.
У річному вираженні найбільше зростання зареєстровано у Словенії (25,6%), Естонії (18,4%) та Мальті (16,4%). Найбільше зниження було зареєстровано у Данії (-11,0%), Іспанії (-4,8%) та Бельгії (-3,9%).