У першому фінкварталі Fast Retailing збільшила чистий прибуток на 33%
Чистий прибуток японської Fast Retailing, найбільший роздрібний продавець одягу в Азії, за квартал, що завершився 30 листопада, виріс на 33% і склав 93,59 млрд ієн ($816 млн) порівняно з 70,38 млрд ієн за аналогічний період роком раніше.
Опитані Quick аналітики в середньому очікували, що прибуток становитиме 72,73 млрд ієн.
Квартальний виторг підвищився на 1,2% - до 619,7 млрд ієн, повідомляється в прес-релізі компанії.
Виручка Uniqlo, найбільшого бренду компанії, у Північній Америці та Європі злетіла у минулому кварталі на 58% у річному вираженні і склала 83,23 млрд ієн. Тим часом у Японії виторг упав на 10,8% - до 226,4 млрд ієн, у Китаї - знизився на 0,8%, до 151,6 млрд ієн.
Продаж магазинів Uniqlo в Японії, що працюють не менше року, у вересні-листопаді знизилися на 7,7% у річному вираженні. При цьому онлайн-продаж скоротився всього на 0,2% - до 36,6 млрд ієн.
Fast Retailing підтвердила прогноз, згідно з яким у поточному фінроці, що завершується у серпні 2022 року, чистий прибуток збільшиться на 3% - до 175 млрд ієн, виручка зросте на 3,1% і досягне 2,2 трлн ієн.
Котирування акцій Fast Retailing опустилися на 1,9% за підсумками торгів у четвер, звітність була опублікована після закриття бірж у Японії. Капіталізація компанії за останній рік опустилася майже на 37% – до 6,05 трлн ієн.
Перший магазин під брендом Uniqlo було відкрито компанією Ogori Shoji у Хіросімі у 1984 році. В даний час мережа належить створеній в 1963 Fast Retailing, під управлінням якої знаходяться магазини різних брендів, включаючи Comptoirs des Cotonniers, GU, Theory і Princesse Tam Tam.