Nestle знижує прогнози зростання продажів, оскільки споживачі стають дедалі економнішими
Nestle, найбільша у світі компанія з виробництва упакованих продуктів харчування, у четвер знизила прогноз продажів, зазначивши, що їй довелося знизити темпи підвищення цін раніше, ніж хотілося б, оскільки споживачі почали дедалі більше піклуватися про свої витрати. Акції компанії впали на 4,3% на початку торгів, пише Reuters.
Тепер компанія очікує, що обсяг органічних продажів за весь рік зросте щонайменше на 3%, тоді як раніше цей показник становив близько 4%. Продажі за перше півріччя також виявилися трохи нижчими за очікування аналітиків, збільшившись на 2,1% порівняно із середньою оцінкою зростання на 2,5% у консенсусі, наданому компанією.
"Споживачі шукають нові цінності. Існує тиск, особливо в сегменті низьких цін", – сказав генеральний директор Марк Шнайдер під час прес-конференції.
Він назвав Північну Америку, Європу і Китай місцями, де Nestle і деякі інші компанії, що виробляють споживчі товари, спостерігають цю тенденцію.
Швейцарська компанія підвищила ціни на 2%, що менше від очікуваних аналітиками 3% і свідчить про триваюче уповільнення зростання цін.
Зростання цін у секторі пом'якшилося після кількох років різкого підвищення цін з метою збереження прибутку і поглинання більш високих витрат на матеріали, оскільки компанії ставлять перед собою завдання повернути обсяги продажів, втрачені дешевшими брендами.
Зниження цін, імовірно, змусить інвесторів турбуватися про маржу в 2025 році і поставить під сумнів "силу бренду" Nestle і всього сектору, сказав аналітик Jefferies Девід Хейс у записці для клієнтів.
Виробникові батончиків KitKat, кави Nespresso і приправи Maggi вдалося збільшити обсяги продажів у першому півріччі: реальне внутрішнє зростання (RIG), показник обсягу продажів, зріс на 0,1% порівняно з консенсус-прогнозом, згідно з яким він мав скоротитися на 0,5%.
"По всьому спектру категорій Nestle, з точки зору якості категорії, ціноутворення виглядає погано", – зазначив у своїй записці аналітик Bernstein Бруно Монтейн.
"RIG має значення, але якою ціною?" – сказав він. Він додав, що найслабше ціни зростали на каву та корми для домашніх тварин, які зазвичай є найсильнішими продавцями Nestle, тоді як у товарних категоріях, як-от молочні продукти та готові страви, ціни в другому кварталі знизилися.
Базовий торговий операційний прибуток Nestle склав 7,8 мільярда швейцарських франків (8,8 мільярда доларів), що відповідає консенсус-прогнозу, наданому компанією.