Китай заявляє, що ніколи не використовує субсидії на електромобілі, заборонені СОТ
Китай ніколи не використовує субсидії на електромобілі, які заборонені Світовою організацією торгівлі, заявив у четвер представник міністерства закордонних справ країни, пише Reuters.
Китайські компанії виробляють хвилі недорогих електромобілів, які, як побоюються деякі, можуть завдати шкоди великим автовиробникам США, деякі з яких останнім часом зосередилися на великих позашляховиках з бензиновим двигуном.
"Нові енергетичні продукти Китаю, зокрема електромобілі, користуються широкою популярністю на міжнародному ринку", - заявив офіційний представник Китаю Мао Нін на регулярному брифінгу для преси.
"Вони є результатом сукупного впливу порівняльних переваг і ринкових законів".
Коментарі прозвучали у відповідь на запитання щодо висловлювань президента США Джо Байдена про те, що Китай надає субсидії для повені ринку США електромобілями. Цю стурбованість підтримали й інші представники адміністрації.
Нові енергетичні продукти стали результатом зусиль підприємств, а не державних субсидій, сказав Мао, додавши: "Минулого року Китай експортував до Сполучених Штатів лише 13 000 електромобілів. Як вони можуть наповнити ринок США?"
Байден пообіцяв підвищити тарифи в низці секторів Китаю, вживши таких заходів, як збільшення імпортного мита на електромобілі вчетверо до більш ніж 100%, а також подвоєння мит на напівпровідники до 50%.