Експерти чекають нової втечі рекламодавців з X після критики Маска

Від реклами в соцмережі X може відмовитися ще кілька компаній після того, як її власник Ілон Маск виступив з різкою критикою на адресу рекламодавців, які пішли з платформи, пише Reuters з посиланням на джерела в рекламній індустрії, пише Investing.

Кілька великих компаній, зокрема Walt Disney, Warner Bros. Discovery і Apple, у листопаді тимчасово відмовилися від реклами в X через антисемітський твіт Маска. Мільярдер до цього говорив, що Disney і Apple входять до числа найбільших рекламодавців соцмережі.

Виступаючи на організованому The New York Times саміті DealBook 29 листопада глава Walt Disney Боб Айгер заявив, що зв'язок із Х, "імовірно, не є позитивним" для його компанії. Маск, який пізніше виступав на DealBook, заявив зі сцени, що бойкот рекламодавців може вбити соцмережу.

"Хтось намагається шантажувати мене рекламою, шантажувати мене грошима? Пішли ви!" – заявив Маск, повторивши вислів ще раз у більш грубій формі (виступ мільярдера виклав CNBC Television).

"Це зрозуміло? Я сподіваюся, що зрозуміло. Гей, Боб, ти серед глядачів?" – додав Маск, звертаючись до глави Disney.

Аналітик Insider Intelligence заявила Reuters, що "якщо хтось і вб'є X, це сам Ілон Маск, а не рекламодавці", пише Forbes.

"У разі краху Х розтин покаже, що основні джерела доходу він втратив через серію рішень з управління платформою, скорочень персоналу, твітів і спірних коментарів самого Маска", – зазначила вона.

Як повідомив Reuters керівник одного з рекламних агентств на умовах анонімності, тільки один великий клієнт продовжує співпрацювати з X. Соцмережа також ризикує залишитися без реклами політичних кандидатів, зокрема учасників президентських виборів, які відбудуться у США 2024 року, зазначає агентство.

01.12.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.