Роздрібні торговці у США готуються до "чорної п'ятниці"
Роздрібні мережі США готуються до ключової події – "чорної п'ятниці", але водночас готові й до можливого уповільнення зростання великих витрат споживачів в останні тижні року через інфляцію, пише Investing.
Ще до початку розпродажів після Дня подяки, які зазвичай запускають сезон святкових покупок у США, компанії роздрібної торгівлі почали проводити акції та пропозиції, щоб привабити покупців подарунків.
Однак низка великих торгових марок, включно з дисконтним гігантом Walmart і групою компаній Lowe's, представили відносно несприятливі прогнози щодо витрат покупців напередодні свят. Описуючи торговельну ситуацію в останньому звіті щодо доходів мережі магазинів електроніки, глава Best Buy Корі Баррі назвав попит ще більш нерівномірним і важко прогнозованим.
За даними Національної федерації роздрібної торгівлі, темпи зростання святкових продажів у США є найнижчими за останні 5 років, що свідчить про небажання покупців відкривати свої гаманці в умовах таких несприятливих чинників, як зростання цін, підвищення відсоткової ставки і відновлення виплат за студентськими кредитами.