Amazon прагне перебудувати процес виконання замовлень за допомогою штучного інтелекту та робототехніки
Компанія Amazon має намір впровадити "цілу низку нових можливостей штучного інтелекту і робототехніки у свої складські операції", пише Wall Street Journal.
З метою "скорочення термінів доставки і більш швидкого виявлення запасів" компанія вносить зміни в процес сортування товарів на складах, впроваджуючи "сортувальні машини і роботизовані маніпулятори, оснащені штучним інтелектом".
Нова роботизована система, що отримала назву Sequoia, "розроблена для забезпечення швидкості та безпеки" і поки запущена на одному зі складів компанії в Х'юстоні (штат Техас). Amazon стверджує, що вона "скорочує час виконання замовлення на 25%", а також "дає змогу визначати і зберігати товарні запаси на 75% швидше".
Компанія відмовилася коментувати можливі наслідки для чисельності персоналу складів, зазначивши, що "не розглядає автоматизацію і робототехніку як засіб ліквідації робочих місць", і додала, що Sequoia призначена для роботи разом зі співробітниками складів "таким чином, щоб знизити травматизм".
Amazon є однією з багатьох компаній, що використовують досягнення в галузі штучного інтелекту і робототехніки для підвищення ефективності своїх операцій з виконання замовлень – Walmart, один з основних конкурентів AMZN, також нещодавно оголосив про впровадження роботизованих рук на своїх складах.
Акції AMZN вчора закрилися на позначці 131,47 дол. і в 2023 р. зростуть більш ніж на 53%.