Birkin Hermes відзвітував про рекордний прибуток
У першому кварталі року обсяг продажів виробника сумок Birkin Hermes зріс на 23%, перевищивши очікування ринку завдяки посиленню витрат заможних покупців у Китаї та Європі, незважаючи на зростання цін і потрясіння на світовому ринку, пише Reuters.
Обсяг продажів за квартал склав 3,38 млрд євро ($3,74 млрд).
За словами фінансового директора Hermes Еріка дю Халгуе, таке зростання прибутку пояснюється збільшенням відвідуваності магазинів компанії в США: "Те, що ми спостерігаємо в Сполучених Штатах, – це глобальне збільшення відвідуваності магазинів, і тенденції, які ми спостерігали у квітні, залишаються сприятливими".
І хоча компанія зберігає пильність щодо макроекономічних тенденцій, поки що не спостерігається уповільнення.
У США відбулося 19%-е зростання продажів групи порівняно з 8%-м зростанням у США для її конкурента, LVMH, що ще раз підтверджує чудову здатність Hermes справлятися з несприятливими тенденціями попиту, використовуючи привабливість свого бренду. Чималу допомогу надає їй і більш високий рівень контакту із заможними споживачами.
Hermes підняла ціни приблизно на 7% на початку року, що вище звичайного річного зростання на 2-3%.
У Китаї, де Hermes менше постраждала від карантинних заходів, які знизили продажі у її конкурентів, виручка за квартал зросла на 23%. Азіатський регіон, за винятком Японії, приносить майже половину річного обсягу продажів групи.