Danone планує відмовитися від використання відомих брендів у Росії — ЗМІ
Французький виробник молочних продуктів Danone планує вивести з російського ринку частину міжнародних брендів, зокрема Activia, Alpro, Actimel і Danone, пишуть "Известия" з посиланням на джерело на ринку.
У компанії також підтвердили, що "вивчають різні можливості того, як зробити міжнародні бренди більш релевантними для локального ринку".
Раніше в соцмережах з'явилася інформація, що компанія може використовувати замість основних своїх назв у Росії торгову марку "Простоквашино".
У жовтні минулого року французька компанія заявила про намір передати контроль над місцевим виробництвом молочних продуктів і рослинних напоїв. Угода не передбачає виробництва дитячого харчування (бренди Nutrilon, "Малютка" і "Малыш").
Експерти зазначали, що організація може передати активи менеджменту, зберігши право зворотного викупу. При цьому глобальні імена не перейдуть новому власнику.
Як зазначив глава Streda Consulting Олексій Груздєв, зараз компанія тестує розширення лінійки "Простоквашино". Але можливі й інші варіанти. Можуть використовуватися співзвучні брендам назви – "АктивиЯ" замість "АктивиА". Однак новому власнику доведеться вкласти серйозні кошти в маркетинг, щоб зберегти місце на полиці.
Danone зайшла на російський ринок 1992 року. У Росії компанія відкрила 13 заводів.