Квартальний виторг Hermes зріс на 26%
За підсумками четвертого кварталу виторг французького будинку моди Hermes International SCA підскочив на 26% - до 2,99 млрд євро з 2,38 млрд євро за аналогічний період попереднього року. Без урахування зміни курсів обміну валют показник зріс на 23%, йдеться у повідомленні Hermes.
Аналітики, опитані FactSet, в середньому прогнозували виторг на рівні 2,81 млрд євро.
У Франції продажі збільшилися майже на 24% - до 311 млн. євро, в інших європейських країнах - на 3,8% - до 413 млн. євро. Продажі в Японії зросли на 4,6% - до 279 млн. євро, в країнах Азіатсько-Тихоокеанського регіону без урахування Японії - на 28,3% - до 1,314 млрд. євро. У Північній та Південній Америці продажі злетіли на 56% - до 620 млн євро.
За підсумками всього 2022 року виторг досяг 11,6 млрд євро в порівнянні з 8,98 млрд євро роком раніше. Чистий прибуток компанії минулого року збільшився до 3,37 млрд євро з 2,45 млрд євро роком раніше.
Операційний прибуток піднявся до 4,7 млрд євро з 3,5 млрд євро, при цьому операційна маржа досягла рекордного рівня і склала 40,5%.
Hermes виплатить дивіденди за 2022 рік на рівні 13 євро на акцію проти 8 євро на акцію за підсумками попереднього року.
Hermes випускає різну продукцію: одяг, аксесуари, годинник, парфумерію, ювелірні вироби, предмети сервірування столу, кінну упряж. При цьому найбільш відомі сумки під марками Birkin та Kelly, а також хустки.
Акції Hermes дешевшають сьогодні під час торгів.