Квартальні продажі Marks & Spencer зросли майже на 10%
Британська мережа універмагів Marks & Spencer Group Plc (M&S) збільшила продажі у третьому фінансовому кварталі на 9,9% завдяки сильним показникам у передріздвяний період. Як йдеться в прес-релізі компанії, її продажі за 13 тижнів, що завершилися 31 грудня, склали 3,6 млрд фунтів стерлінгів ($4,37 млрд).
Продажі у Великій Британії за цей період збільшилися на 9,7%, до 3,29 млрд фунтів, за кордоном - на 12,5%, до 312 млн фунтів.
Продажі продуктів у Британії (підрозділ M&S Food) підскочили на 10,2%, до 2,11 млрд фунтів, одягу та товарів для дому - на 8,85%, до 1,18 млрд фунтів.
"M&S Food показало продажі краще, ніж ринок загалом, у найважливіший чотиритижневий період різдвяних свят, збільшивши свою частку до рекорду, - йдеться в повідомленні M&S. - Частка підрозділу у сфері одягу та товарів для дому на британському ринку зросла до максимуму за сім років ".
Компанія не має наміру змінювати річні прогнози, незважаючи на проблеми в економіці та зростання витрат.
Акції M&S дешевшають у ході торгів у четвер. За останні 12 місяців їхня вартість впала на 39%.