Зростання кількості передплатників Netflix у центрі уваги
У четвер у США стартує сезон звітності, і першою відзвітує одна з найбільших технологічних компаній країни, яка цього року привела фондовий ринок до рекордних максимумів - Netflix, пише Investing.
У другій половині 2023 року гігант потокового мовлення продемонстрував найсильніше зростання з часів пандемії: близько 22 млн осіб підписалися на сервіс після того, як компанія заборонила користувачам обмінюватися своїми паролями по всьому світу.
Однак таке зростання буде важко підтримувати, і, за даними LSEG, ринок очікує додавання 5 млн передплатників у першому кварталі, що закінчився в березні.
Це майже в 3 рази більше, ніж 1,8 млн передплатників за аналогічний період минулого року, але це означатиме сповільнення порівняно з вражаючим зростанням, що спостерігалося в останні 2 квартали 2023 року.
Водночас Netflix повідомила про 23 млн щомісячних передплатників на рекламний тарифний план, і аналітики очікують, що цього року кількість передплатників на цей тарифний план зросте.
Компанія також зосередиться на витратах на контент: під час телефонної конференції з інвесторами в минулому кварталі вона заявила, що цього року планує інвестувати до $17 млрд.