За перше півріччя Unilever збільшила оборот на 14,9%

Британо-нідерландська Unilever, один із провідних світових постачальників товарів повсякденного попиту, збільшила оборот у першому півріччі 2022 року на 14,9% (рік до року до 29,6 млрд євро порівняно з 25,8 млрд євро за аналогічний період роком раніше).

Базовий виторг компанії – показник, який не враховує вплив злиття та поглинання, відчуження активів та коливань валютних курсів, зріс на 8,1%. У компанії очікують, що річні темпи збільшення цього показника перевищать зроблений раніше прогноз зростання на рівні 4,5-6,5% на тлі підвищення цін.

Аналітики в середньому прогнозували оборот компанії на рівні 29,04 млрд євро, зростання виручки – на 7,2%, йдеться у консенсус-прогнозі на сайті компанії.

Базова виручка від продажу продуктів харчування у першому півріччі збільшилася на 7,3%, товарів для краси та персонального догляду – на 7,5%, товарів для дому – на 10,7%.

Додатковий прибуток Unilever у першому півріччі зменшився на 0,2% - до 4,36 млрд євро, чистий прибуток скоротився на 5,3%, до 3,2 млрд євро.

Чистий прибуток у розрахунку на акцію склав 1,13 євро проти 1,19 євро роком раніше.

Рада директорів Unilever схвалила дивідендні виплати у розмірі 42,68 євроцента на акцію.

Unilever працює більш ніж у 100 країнах. Компанія випускає продукцію під такими відомими марками як Knorr, Hellmann's, Lipton, Dove, Omo, Cif, Domestos.

Акції Unilever додають у ціні 2,9% на торгах в Амстердамі у вівторок, з початку цього року їхня вартість зросла на 0,8%.

26.07.2022

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.