X готує нову рекламну стратегію через конфлікт Ілона Маска з великими брендами — FT

Платформа X прагне залучити малий і середній бізнес для підтримки свого рекламного бізнесу, що страждає після атаки Ілона Маска на великі бренди, які бойкотують його соцмережу, пише Financial Times.

Мільярдер звинуватив у шантажі великих рекламодавців, як-от Disney, IBM і Apple, які припинили витрати на X після того, як він схвалив антисемітський пост. Також він кілька разів послав до біса рекламодавців, використовуючи ненормативну лексику.

Після цих заяв X подвоює інвестиції, щоб полегшити рекламні витрати дрібніших гравців, прагнучи компенсувати різкі втрати доходів від бойкоту великих рекламодавців, які, за словами Маска, збиралися вбити компанію.

"Малий і середній бізнес – це дуже важливий двигун, який ми, безперечно, недооцінювали протягом тривалого часу, – заявили в компанії. – Це завжди було частиною плану - тепер ми підемо ще далі".

Уже цього місяця X налагоджує зв'язки з третіми сторонами, такими як американський маркетинговий стартап JumpCrew, якому вона передасть частину продажів реклами для малого та середнього бізнесу, повідомила компанія.

Цей процес буде прискорено поряд із планами розвитку більшої кількості послуг передплати та ліцензування даних.

Раніше у звітах некомерційної організації Media Matters for America було виявлено рекламу провідних брендів у Х поруч із постами, що вихваляють Гітлера і нацизм.

Дослідження спонукало такі бренди, як IBM, Apple, Walt Disney, Comcast і Warner Bros, призупинити свою рекламу на платформі, побоюючись, що їхня реклама з'явиться разом з іншими сумнівними матеріалами.

Ще один скандал вибухнув після того, як Маск 15 листопада підтримав твіт іншого користувача, який звинуватив єврейські спільноти в масовому поширенні "ненависті до білих людей". Маск на це відповів: "Ви сказали справжню правду".

Відтік рекламодавців викликав нові побоювання щодо фінансового становища X. Газета New York Times повідомила минулого тижня, що X ризикує втратити до $75 млн у цьому кварталі через рекламний бойкот, посилаючись на внутрішні документи.

Днями Маск нецензурно висловився в бік рекламодавців, які відмовилися від реклами в соцмережі Х, якою володіє бізнесмен. Маск визнав, що тривалий бойкот може призвести до банкрутства X, він припустив, що громадськість звинувачуватиме в краху саме рекламодавців, а не його.

04.12.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.