Uber виплатить 178 млн дол за колективним позовом щодо таксі в Австралії
Uber погодився виплатити 271,8 мільйона австралійських доларів (178 млн. дол.) для врегулювання позову, поданого австралійськими операторами таксі та водіями, які стверджують, що втратили дохід, коли компанія за викликом пасажирів переїхала в країну, повідомила юридична фірма в понеділок, пише Reuters.
Врегулювання є п'ятим за величиною в Австралії, йдеться в заяві Maurice Blackburn Lawyers.
Колективний позов було подано 2019 року до Верховного суду штату Вікторія від імені понад 8000 власників і водіїв таксі та прокатних автомобілів, звинувачуючи Uber у порушенні законів, що вимагають наявності ліцензії на таксі та оренду автомобілів.
Згідно з позовом, поява Uber на ринку 2012 року призвела до отримання доходів від ліцензованих водіїв таксі, одночасно знищивши вартість ліцензій, за які вони заплатили.
Uber заявив, що ніколи свідомо не порушував закон.
"Uber боровся щосили на кожному етапі шляху", – заявив у своїй заяві директор Maurice Blackburn Майкл Донеллі.
"Після багатьох років відмови чинити правильно з боку тих, хто, як ми говоримо, заподіяв шкоду, Uber моргнув", – сказав він.
Представник Uber повідомив в електронному листі, що компанія робить свій внесок у схеми компенсації таксі на рівні штату з 2018 року, "і з пропонованим сьогодні врегулюванням ми твердо залишаємо ці успадковані проблеми в нашому минулому".
У своїй відповіді Uber не розкрив пропоноване врегулювання.
Колишній депутат і водій таксі Род Бартон, учасник колективного позову, заявив, що мирова угода підтвердила його переконаність у тому, що Uber свідомо обійшов правила ліцензування таксі в країні.
"Вони прекрасно знали, що їхні водії та транспортні засоби мають бути повністю ліцензовані", – сказав Бартон Австралійській радіомовній корпорації.
"Вони вирішили не робити цього, і вони зробили багато речей, які дали їм комерційну перевагу перед індустрією таксі, яка затвердила їхню точку опори", – додав він.
У 2015 році до закону було внесено зміни, які дозволили Uber працювати без ліцензій на таксі, тоді як уряди штатів встановили схеми компенсації для водіїв таксі та власників ліцензій.