У третьому кварталі Unilever збільшила оборот на 17,8%
Британо-нідерландська Unilever, один із провідних світових постачальників товарів повсякденного попиту, у третьому кварталі збільшила оборот на 17,8% до 15,8 млрд євро порівняно з 13,5 млрд євро за аналогічний період роком раніше. Органічний зростання (без урахування зміни курсів обміну валют, покупок/продажу бізнесу) дорівнювало 10,6%.
Ціни підвищилися на 12,5%, тоді як обсяг продажів скоротився на 1,6%, повідомляється у прес-релізі компанії.
У січні-вересні оборот компанії зріс на 16,1% - до 45,6 млрд. євро. Органічний ріст становив 8,9%.
Органічні продажі в країнах з розвиваючою економікою, в третьому кварталі зросли на 13,3% (до 9,2 млрд євро), у країнах з розвиненим ринком - на 7,1% (до 6,6 млрд євро). За дев'ять місяців підйом склав відповідно 11,1% (до 26,8 млрд євро) та 6% (18,8 млрд євро).
Рада директорів компанії схвалила дивідендні виплати у розмірі 42,68 євроцента на акцію.
"Unilever показала ще один квартал зростання у складних макроекономічних умовах... і тепер ми очікуємо, що базове зростання продажів за весь 2022 рік перевищить 8%, - сказав головний виконавчий директор компанії Алан Джоуп. - Глобальні макроекономічні прогнози залишаються неоднозначними, і ми очікуємо , що проблема високої інфляції збережеться у 2023 році.
Раніше компанія передбачала, що органічне зростання обороту цього року перебуватиме в діапазоні 4,5-6,5%.
Котирування акцій Unilever знижуються на 0,3% у ході торгів у Лондоні у четвер та на 0,4% в Астердамі.
Портфель Unilever налічує понад 400 марок, включаючи такі відомі як Knorr, Lipton, Dove, Magnum, Cif, Domestos, Persil, Hellmann's, Axe, Rexona. Продукція компанії продається більш ніж у 190 країнах. Штат налічує близько 148 тис. осіб.