У третьому кварталі продажі планшетів у світі скоротилися на 8,8%
Постачання планшетних комп'ютерів у світі в третьому кварталі 2022 року скоротилося на 8,8% відносно аналогічного періоду минулого року - до 32,2 млн штук, свідчать попередні дані дослідницької компанії IDC. Зниження постачання зафіксовано за підсумками п'ятого кварталу поспіль.
Лідером світового ринку планшетів залишилася американська Apple Inc., яка продемонструвала скорочення постачання на скромні 1,1%. Південнокорейська Samsung змогла зберегти друге місце, Amazon.com Inc. залишилася на третьому рядку, китайська Lenovo посіла четверте місце, незважаючи на падіння продажів на 36,6%. Huawei стала єдиною компанією з топ-5 виробників, яка зафіксувала зростання постачання (+2%).
"Після вражаючого зростання у 2020 та 2021 роках зниження ринку планшетів у 2022 році було очікуваним. Ринок відчуває не тільки уповільнення попиту, а й вплив сильних макроекономічних факторів", - зазначила старший аналітик підрозділу Mobility and Consumer Device Trackers Анурупа Натара.