Spotify підвищує ціни на свої преміум-плани в США з метою збільшення маржі
У понеділок Spotify підвищив ціни на свої преміум-плани в США, що стало останнім кроком шведського музичного сервісу в його прагненні збільшити прибуток, пише Reuters.
На щомісячній основі Spotify підвищив ціни на індивідуальний тарифний план до $11,99 з $10,99, на тарифний план "Дует" до $16,99 з $14,99 і на сімейний тарифний план до $19,99 з $16,99 у США.
Останніми місяцями Spotify намагалася збільшити свій прибуток за рахунок скорочення витрат на маркетинг і звільнень, після того як вона покладалася на рекламні акції та значні інвестиції, щоб стимулювати зростання користувачів.
Акції компанії, що конкурує з сервісами Apple і Amazon.com, зросли приблизно на 4% на попередніх торгах.
"Ми підвищуємо ціну на Premium Individual, щоб продовжувати інвестувати в наші пропозиції та функції", – йдеться в електронному листі Spotify, який компанія планує розіслати своїм передплатникам у США протягом найближчого місяця.
Компанія пропонує безкоштовний сервіс з обмеженими можливостями, що підтримується рекламою, і платний сервіс, який базується на передплаті і надає доступ до всіх функцій, причому основна частина доходів припадає на преміум-передплатників.
Аналітики очікують, що гігант потокового мовлення зможе забезпечити подальше зростання завдяки пропозиції індивідуальних планів передплати, заснованих на уподобаннях споживачів у таких вертикалях, як музика, аудіокниги та подкасти.
У квітні квартальний валовий прибуток компанії вперше перевищив 1 мільярд євро (1,08 мільярда доларів) після того, як вона обмежила витрати на маркетинг.
Кількість преміум-передплатників компанії зросла на 14 % до 239 мільйонів, а щомісячний обсяг активних користувачів у другому кварталі становив 631 мільйон.