Спадкоємці власника Inditex проведуть ребрендинг Zara
Через рік після того, як біля керма іспанської мережі модного одягу Inditex, власника бренду Zara, стала Марта Ортега, компанія робить спроби поліпшити імідж і залучити більше покупців, пише Reuters.
Ця стратегія пішла Inditex на користь у минулому і допомогла збільшити продажі та прибуток шляхом перекладання збільшених витрат на споживачів за рахунок підвищення цін.
Марта Ортега стала невиконавчим головою ради директорів компанії 1 квітня минулого року, лише за кілька місяців після того, як Оскар Масейрас обійняв посаду генерального директора. Свою кар'єру вона почала в магазині Bershka, коли їй було 23 роки.
Історія компанії сягає 1975 року, коли її засновник Амансіо Ортега відкрив перший магазин Zara в Ла-Коруньї на північному заході Іспанії. Зараз до групи входять 7 брендів, зокрема Pull&Bear і Bershka, але на Zara припадає 73% продажів.
Незважаючи на початковий скептицизм навколо її призначення, відтоді, як вона очолила компанію, акції Inditex зросли приблизно на 50%, і компанія повідомила про найвищий рівень продажів у 2022 році.
Експерти бачать успіх у зміні керівництва Inditex завдяки тому, що сім'я Ортега довірила повсякденне управління компанією професійним керівникам. Батько Марти Ортеги володіє 59,3% Inditex, і здебільшого він залишав усю увагу генеральному директору фірми. Представник Inditex підтвердив, що Марта Ортега зосередилася на "визначенні стратегії бренду і продукції Zara". "Підтвердження того, що Zara продає модний одяг, а не тільки одяг, дало змогу Inditex підвищити ціни та захистити прибуток в умовах інфляційного шторму".
Під час інфляційного тиску стратегія Inditex більше націлена не на тих покупців, які чутливі до цін і обмежені в засобах, а скоріше на заможних людей, піднявши ціни та інвестуючи більше у флагманські магазини в престижних місцях, таких як паризька вулиця Ріволі, закриваючи при цьому невеликі магазини.
Також мережа магазинів планує незабаром замінити жорсткі захисні мітки на RFID-мітки, вшиті в одяг, що скоротить час роботи кас самообслуговування і зменшить черги. І така стратегія окупила себе.