SAP відключає клієнтів у РФ від підтримки свого софту
Найбільший виробник програмного забезпечення для організацій SAP попередив своїх клієнтів у РФ, що до 31 грудня відключить їх від підтримки софту, повідомляє місцеве видання "Коммерсант".
Такі листи з 4 вересня отримали близько 100 клієнтів SAP, які користуються підтримкою систем компанії в Росії.
У листі уточнюється, що до закінчення термінів контрактів у клієнтів залишиться можливість скористатися хмарними сервісами.
SAP – один із найбільших у світі постачальників систем для управління ресурсами підприємства, на російському ринку станом на початок 2022 року його частка сягала 60%. Серед клієнтів SAP у РФ – "Газпром", "Сбербанк", "Норнікель", раніше одним із найбільших клієнтів SAP у РФ було ВАТ "Российские железные дороги".
У грудні 2022 року колишні співробітники офісу SAP у Росії заснували ТОВ "ЛАБ СП", яке займається підтримкою продуктів SAP і розробляє власний софт. Там обіцяють підтримувати російських клієнтів після відходу німецького розробника.
За словами президента асоціації "Руссофт" Валентина Макарова, перевести управління організацією з німецького софта на російський – реальне, але складне завдання.
"Повноцінного аналога SAP у Росії поки що немає", – розповіло джерело на IT-ринку.
Співрозмовник пояснив, що рішення SAP використовуються як центральні системи, що забезпечують базові процеси підприємства.
"Ключовий ризик переходу з них - фактично повне зупинення роботи", – пояснив він.