Піврічний прибуток Henkel впав у два рази
Чистий прибуток німецької Henkel AG у першому півріччі 2022 року впав у 2,1 рази - до 448 млн євро з 947 млн євро. Прибуток до податкових та процентних виплат (EBIT) знизився в 1,9 раза і склав 684 млн євро з 1,3 млрд євро роком раніше.
Як повідомляється в прес-релізі компанії, скоригований операційний прибуток знизився на 18,5%, до 1,17 млрд євро.
Компанія зафіксувала органічне зростання продажів на 8,9% У країнах Західної Європи в першому півріччі продажі зросли на 2,2% в органічному вираженні, у Східній Європі - на 23,2%, в Африці та на Близькому Сході - на 3,2%, у Північній Америці - на 9,2%, у Латинській Америці - на 16,9%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 6,1%.
Бізнес-підрозділ Adhesive Technologies (клеї та технології) у січні-червні продемонстрував органічне зростання продажів на 12,2%, Beauty Care (косметика) - на 0,4% (8,2%), Laundry & Home Care (миючі та миючі) кошти) – на 7,4%.
Згідно з новим прогнозом Henkel, органічне зростання продажів у 2022 році становитиме 4,5-6,5%, а не 3,5-5,5%, як очікувалося раніше. Падіння прибутку в розрахунку на акцію, як і раніше, очікується в діапазоні від 35% до 15% без урахування зміни курсів обміну валют, маржа по EBIT - на рівні 9-11%.
У квітні компанія вирішила піти з ринків Росії та Білорусії. "Henkel уважно вивчає всі варіанти і має намір завершити процес до кінця року", - йдеться у повідомленні компанії.
Котирування акцій компанії знижуються під час торгів. Капіталізація з початку поточного року зменшилася на 8,6%, до 27,7 млрд. євро.