Передсвятковий роздрібний продаж у США зріс на 3,1%
Роздрібні продажі в США в період з 1 листопада по 24 грудня збільшилися на 3,1%, що пов'язано з пошуком покупцями вигідних різдвяних пропозицій і проведенням великих рекламних кампаній, як повідомляє звіт Mastercard.
Це зростання виявилося нижчим за очікування Mastercard, яка у вересні прогнозувала зростання на 3,7%, і порівняно з торішнім рівнем, який становив 7,6%. Це пов'язано з тиском, який чинять більш високі відсоткові ставки та інфляція на споживчі витрати.
Amazon.com і Walmart активізували свої рекламні акції в США ще до листопада, щоб залучити покупців, які шукали можливості зробити прибуткові покупки. Однак аналітики зазначають, що знижки не були настільки глибокими, як попереднього року, коли ритейлери зіткнулися з надлишковими запасами товарів після пандемії.
Деякі з цих знижок було скасовано в грудні, коли клієнти поспішали купувати подарунки та товари для дому в останню хвилину в суботу перед Різдвом, що отримало назву "Супер субота".
Аналітики зазначають, що багато покупців вважали за краще очікувати Чорної п'ятниці та Кіберпонеділка, щоб зробити свої святкові покупки, і зробили останній ривок саме під час "Супер суботи".
Зниження інфляції в США справило стимулюючий вплив на економіку. Люди продовжують витрачати гроші, але при цьому залишаються уважними до цін і намагаються зміцнити свої бюджети.
Витрати на відпустку в період з 1 листопада по 24 грудня різко скоротилися за останні два роки. Продажі у сфері електронної комерції також зросли повільніше – на 6,3% порівняно з 10,6% минулого року, оскільки інтерес до онлайн-покупок знизився після піку пандемії.
Звіт Mastercard SpendingPulse також показує, що продажі одягу і ресторанів зросли на 2,4% і 7,8% відповідно в період святкових покупок, тоді як продажі електроніки знизилися на 0,4%.
Mastercard SpendingPulse вимірює роздрібні продажі в магазинах і онлайн у всіх формах оплати, за винятком продажів автомобілів.