Meta зафіксувала перше збільшення продажів майже за рік

Meta Platforms Inc. у середу, 26 квітня, повідомила про своє перше збільшення продажів майже за рік через поліпшення у своєму рекламному бізнесі і продовження скорочення витрат, пише The Wall Street Journal.

Звіт про доходи гіганта соціальних мереж за перший квартал показує, що становище компанії покращується після втрати можливостей відстеження реклами у 2021 році. Цукерберг приписав деякі з цих доходів Reels, короткометражному відеопродукту компанії. За його словами, Reels збільшує загальне залучення програм і частку на ринку короткометражних відео.

Компанія також повідомила про чистий прибуток у розмірі $5,7 млрд за перший квартал. Це є зниженням приблизно на 24% порівняно з аналогічним періодом минулого року, але зростанням з $4,7 млрд у попередньому кварталі.

За даними аналітиків, опитаних FactSet, виручка компанії склала $28,6 млрд, що на 3% більше, ніж роком раніше, і перевершила очікування у майже $27,7 млрд. Це обірвало серію із трьох кварталів, коли виручка Meta знижувалася порівняно з минулим роком.

Акції компанії зросли більш як на 12%, адже Meta також прогнозувала, що виручка у другому кварталі може досягти $32 млрд.

Збільшення на 3% є покращенням порівняно з падінням виручки на 4,5%, про яке компанія повідомила в останньому кварталі 2022 року. Це вказує на те, що великі інвестиції Meta в інструменти штучного інтелекту для покращення її систем націлення реклами працюють.

Цукерберг очікує, що так званий генеративний ШІ вплине на всі додатки та сервіси Meta. Він припустив, що ця технологія може допомогти маркетологам легше створювати рекламу послуг Meta, використовувати чат-ботів для бізнесу в Messenger та WhatsApp, а також допомогти користувачам метавсесвіту легше створювати аватари та віртуальні світи. «Створення Метавсесвіту – це довгостроковий проєкт, але його обґрунтування залишається незмінним, і ми, як і раніше, віддані йому», – сказав Цукерберг.

Також компанія заявила, що її операційна маржа була б на 4 п.п. вищою, якби не витрати на реструктуризацію, які Meta провела у звʼязку з трьома раундами звільнень. Компанія заявила, що очікує, що її витрати в 2023 році складуть $86 – 90 млрд, що нижче за її попередній прогноз у розмірі $89 – 95 млрд.

Meta стикається з безліччю бізнес-загроз, включаючи конкуренцію за рекламні долари та користувачів із TikTok. Нові правила конфіденційності від Apple підірвали здатність компанії пропонувати таргетовану рекламу. Тим часом деякі цифрові рекламодавці скоротили витрати на тлі зростання інфляції та уповільнення попиту на ринку електронної комерції. Через ці проблеми раніше Цукерберг заявив, що один із пріоритетів компанії – стати більш економічною та ефективною.

Акції Meta впали приблизно на дві третини 2022 року, скоротивши ринкову вартість більш ніж на $600 млрд. Минулого року компанія попередила, що лише зміни в політиці Apple призведуть до втрати продажів у розмірі $10 млрд.

Після підвищення ефективності компанії акції цього року відновилися, піднявшись більш ніж на 70% станом на 25 квітня.

Meta також повідомила, що щоденна активна база користувачів Facebook продовжує зростати і збільшилася до 2,04 млрд користувачів у порівнянні з 2 млрд три місяці тому.

У листопаді Meta звільнила 11 000 співробітників. Очікується, що нові звільнення, які будуть завершені в травні, призведуть до скорочення ще 10 000 співробітників.

27.04.2023

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.