LVMH купує 1,6% акцій Moncler у рамках угоди Double R
LVMH у четвер повідомила, що придбала 10% акцій Double R, інвестиційної компанії Ремо Руффіні, яка володіє 15,8% акцій Moncler, що побічно дає LVMH 1,58% акцій Moncler Group. LVMH також отримає одне місце в раді директорів Moncler і два місця в раді директорів Double R, пише Investing.
Double R володіє великою часткою в Moncler, всесвітньо відомому люксовому бренді одягу для активного відпочинку, що ще раз підтверджує зацікавленість LVMH у диверсифікації свого портфеля в секторі розкоші.
У рамках цього партнерства LVMH надасть підтримку Double R у збільшенні її поточної частки в Moncler з 15,8 % до 18,5 % протягом наступних 18 місяців.
"Очікується, що Double R посилить свій контроль у Moncler до максимальних 18,5%, що фінансуються купівлею акцій LVMH на ринку протягом наступних 18 місяців. LVMH володітиме максимум 22% акцій Double R (або ~4% акцій Moncler)", – йдеться в записці аналітиків Citi Research.
LVMH фінансуватиме майбутні купівлі акцій, що також збільшить його власну частку в Double R до максимальних 22%.
Очікується, що інвестиції французького конгломерату предметів розкоші ще більше зміцнять контроль Ремо Руффіні як найбільшого акціонера Moncler, що дасть йому змогу визначати стратегічний напрямок і довгостроковий розвиток компанії.
Міноритарний пакет LVMH зміцнює довгострокову інвестиційну стратегію компанії, спрямовану на придбання часток у високопотенційних люксових брендах за підтримки їхніх наявних управлінських команд.
"За відсутності зворотного викупу акцій для LVMH (через невизначеність щодо французького податкового законодавства), а також відсутності надійних і досить великих цілей для поглинання, ми розглядаємо міноритарні інвестиції у вже існуючі групи як наступний найкращий альтернативний варіант використання надлишкових грошових коштів".
Для LVMH ці інвестиції являють собою можливість ще більше диверсифікувати портфель брендів, отримавши сильну присутність у швидкозростаючому секторі розкішного одягу для активного відпочинку і спорту.
Для Moncler це партнерство дає додаткові ресурси і підтримку для майбутнього розширення і впровадження інновацій на все більш динамічному ринку.
Ці інвестиції припадають на той момент, коли сектор розкоші переживає бурхливе зростання, особливо в сегментах одягу для активного відпочинку та активного способу життя, де Moncler вже зайняв міцні позиції.
"З погляду LVMH, ми вважаємо цю угоду вдалою, з огляду на поточну слабкість у секторі розкоші та зниження вартості акцій (наприклад, вартість підприємства Moncler становить 13 млрд євро, а акції компанії впали на ~30% за останні шість місяців)", – кажуть аналітики RBC.
Участь LVMH, ймовірно, ще більше прискорить міжнародне зростання Moncler, розширить асортимент продукції та посилить її позиціонування на нових ринках.