Louis Vuitton наймає директора з реклами для управління комунікаціями
Louis Vuitton заявив у четвер, що найняв Блейка Гарропа на посаду свого наступного керівника зі зв'язків із громадськістю, замінивши ветерана галузі Стефано Кантіно, який раніше того ж дня був призначений заступником генерального директора Gucci, що належить Kering, пише Reuters.
Про призначення Гарропа на посаду виконавчого віцепрезидента з іміджу та комунікацій лейбла, що належить LVMH, найбільшого у світі модного бренду, вперше повідомило видання WWD.
Нові робочі місця Гарропа і Кантіно підкреслюють, наскільки центральними комунікаціями і маркетингом стали центральні комунікації та маркетинг для модних брендів високого класу в період швидкого глобального зростання.
Гарроп – високопоставлений міжнародний менеджер з реклами, не пов'язаний з модою, що є рідкістю в бізнесі, а Кантіно пропрацював два десятиліття в Prada, а потім у Vuitton.
Гарроп, президент рекламної агенції Wieden + Kennedy з 2022 року, має великий міжнародний досвід, очолюючи американську агенцію в Китаї, Японії та Європі, на Близькому Сході та в Африці, а також ведучи бізнес з Nike у Японії, Південній Кореї, на Близькому Сході та в Європі.
У межах своєї нової роботи Гарроп братиме участь у нових кампаніях, спрямованих на підвищення іміджу Vuitton, повідомив генеральний директор бренду П'єтро Беккарі в заяві Reuters.
"Я впевнений у його здатності надихати пристрасть і колективізм", – сказав Беккарі.
Louis Vuitton дедалі активніше займається спортом, виробляючи дорожні сумки, спеціально розроблені для медалей на майбутніх Олімпійських іграх у Парижі, наприклад, у рамках спонсорської підтримки цього заходу компанією LVMH.