Квартальні продажі Unilever збільшилися за рахунок зростання цін
Британська компанія Unilever показала в четвер чудові квартальні результати за рахунок значного зростання цін на такі популярні товари, як мило Dove і морозиво Ben & Jerry, незважаючи на невелике падіння обсягів продажів, пише Reuters.
Сьогодні дедалі більше фірм-виробників готових товарів змушені піднімати ціни, борючись із різкими темпами зростання інфляції. Поки що споживачі витримували подорожчання вартості життя краще, ніж очікували аналітики, але деякі з них попередили, що компанії можуть зрештою отримати удар по маржі, якщо покупці дедалі більше обиратимуть дешевші бренди в більшій кількості.
Unilever повідомила про зростання базових продажів у першому кварталі на 10,5% до 14,8 млрд євро ($16,4 млрд), перевершивши середній прогноз аналітиків про зростання на 7,2%. Вона підвищила ціни на 10,7%, але обсяги її продажів впали на 0,2%.
Її конкуренти P&G і Nestle також нещодавно повідомили про вищі, ніж очікувалося, квартальні продажі та скорочення обсягів продажів.