Instagram змінює алгоритми рекомендацій контенту для боротьби з серійними репостерами
Instagram суттєво змінить алгоритми рекомендацій контенту. Соцмережа приділятиме особливу увагу оригінальному контенту і розширенню аудиторії невеликих акаунтів, пише The Verge з посиланням на адміністрацію платформи, повідомляє Forbes Ukraine.
Санкції торкнуться агрегаторів – акаунтів, які публікують матеріали інших користувачів. Вони часто копіюють матеріал без будь-якого підтвердження авторства.
Тепер повторно опублікований контент буде видалятися з рекомендацій на платформі. Здебільшого це стосується серійних репостерів – облікових записів, які публікують матеріали, що вони "не створювали і суттєво не покращували" понад 10 разів на 30 днів.
Агрегатори більше не з'являтимуться на сторінці "Інтерес". Такі акаунти зможуть повернутися на сторінку рекомендацій через 30 днів після останньої публікації неоригінального контенту.
Водночас опублікований агрегаторами контент платформа замінить у рекомендаціях оригінальним. Це буде зроблено, якщо оригінальний матеріал "відносно новий" і якщо система впевнена, що публікації ідентичні, "ґрунтуючись на звуках і візуальних сигналах".
Зміни торкнуться тільки рекомендацій – користувачі, підписані на агрегатори, однаково побачать репости в їхньому профілі або у себе в стрічці. Система також почне додавати мітки із зазначенням початкового творця контенту – і він, і публікатор репоста зможуть цю мітку видалити.
Санкції проти акаунтів-агрегаторів можуть мати наслідки не тільки для "фабрик контенту", які крадуть меми і фотографії. Крім них можуть постраждати користувачі, які публікують інфографіку, сторінки шанувальників знаменитостей або акаунти, що публікують надихаючі фото з різних джерел в Instagram.
Повторна публікація матеріалів в Instagram стала настільки поширеною практикою, що для цього були створені спеціальні додатки – тепер же користувачам доведеться подумати двічі, перш ніж робити репост.
Новий алгоритм системи рекомендацій також "надасть усім авторам рівні шанси на прорив". Раніше сторінки рекомендацій формувалися залежно від взаємодії користувачів з публікаціями, тобто сторінки з найбільшим числом підписників частіше мали найбільше охоплення. Тепер принцип роботи системи нагадуватиме механізм бета-тестування: частина контенту буде запропонована невеликій аудиторії, якій він може бути цікавий незалежно від підписки на автора. Найцікавіші публікації будуть представлені в більшій групі, і процес повториться.
Можливо, це запустить в Instagram феномен "завіруситися може кожен" – через нього TikTok став настільки привабливим для охочих стати інфлюенсерами. Ця зміна набуде чинності найближчими місяцями.