Heineken у 2022 році скоротив чистий прибуток на 19%
Чистий прибуток Heineken, друга за величиною пивоварна компанія у світі, минулого року знизився на 19% і склав 2,68 млрд євро порівняно з 3,32 млрд євро у 2021 році.
Скоригований операційний прибуток збільшився до 4,5 млрд євро з 3,41 млрд євро, повідомляється в прес-релізі компанії.
Консенсус-прогноз, складений самою компанією, передбачав чистий прибуток у розмірі 2,54 млрд євро, скоригований операційний прибуток - на рівні 4,43 млрд євро.
Виторг підвищився на 30,9% до 28,72 млрд євро за прогнозу в 21,94 млрд євро.
Продаж пива за минулий рік збільшився на 6,9% в органічному вираженні, у тому числі продаж пива під власним брендом Heineken підскочив на 12,5%.
У регіоні, який об'єднує Африку, Близький Схід та Східну Європу, обсяги продажів зросли на 1,5%, в Америці – на 3,7%, у Європі – на 4,6%. В Азіатсько-Тихоокеанському регіоні продажі злетіли на 29,3%.
Рада директорів рекомендувала виплатити дивіденди за 2022 рік у розмірі 1,73 євро на акцію (включаючи вже виплачені проміжні дивіденди 0,5 євро на акцію). Сукупний розмір дивідендних виплат за 2021 становив 1,24 євро на акцію.
Акції компанії подешевшали на 0,2% у Амстердамі у вівторок. Ринкова вартість компанії з початку року збільшилася на 3,8% і становить приблизно 52,6 млрд. євро.