ЄС вважає, що інформація від трьох китайських виробників електромобілів недостатня
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони не надали достатньої інформації для свого розслідування по боротьбі з субсидіями, за словами двох осіб, знайомих зі справою, пише Reuters.
Якщо Комісія дійде висновку, що наданої інформації від відібраних компаній BYD, SAIC і Geely недостатньо, вона може використовувати наявні в інших місцях докази для розрахунку тарифів, що може призвести до їхнього завищення.
Попередження такого роду часто зустрічаються у справах ЄС щодо захисту торгівлі. Справді, у всіх 10 минулих справах проти Китаю щодо боротьби з субсидіями, за якими заходи все ще діють, Комісія використовувала подібні "наявні факти" для заповнення певних прогалин.
Компаніям було надано право відповісти на попередження, сказали люди.
BYD, SAIC і Geely не одразу відповіли на прохання про коментар у святковий день.
Комісія, яка стежить за торговельною політикою в 27 країнах Європейського союзу, в жовтні почала розслідування, щоб з'ясувати, чи отримують електромобілі на акумуляторах, вироблені в Китаї, спотворювальні субсидії і чи виправдовують вони додаткові тарифи.
Китайська торгова палата з імпорту та експорту машинобудівної та електронної продукції (CCCME) заявила раніше цього місяця, що розслідування було спрямоване проти китайських виробників.
Серед її претензій – величезний обсяг інформації, яку Комісія зажадала від відібраних китайських виробників.
Не можна виключати, що Комісія може вдатися до того, що в мові захисту торгівлі називається "наявними фактами", щоб завищити розмір субсидій", – заявив тоді віце-президент CCCME Ши Йонгхонг (Shi Yonghong).
Розслідування, офіційно розпочате 4 жовтня, може тривати до 13 місяців. Комісія може ввести тимчасові антисубсидіарні мита через дев'ять місяців після початку розслідування.