Авіакомпанії світу погіршили показники доставки багажу у 2021 році

Авіакомпанії світу погіршили показники доставки багажу у 2021 році, збільшивши кількість випадків неправильної обробки на 24% - до 4,35 валізи з розрахунку на 1 тисячу пасажирів, йдеться у щорічному звіті постачальника IT-послуг для авіаційної галузі SITA.

Збільшення пасажиропотоку потоку, що розпочалося у 2020 році, продовжилося, при цьому основна частина відновлення авіаперельотів минулого року припала на внутрішні рейси. Проте відновлення міжнародних та далекомагістральних маршрутів сприяє збільшенню випадків неправильного звернення, зазначається у повідомленні.

Імовірність неправильної обробки багажу при міжнародних перельотах становить 8,7 валізи на 1 тис. пасажирів, тоді як на внутрішніх рейсах – лише 1,85. Таким чином, можна сказати, що ймовірність втрат або затримок багажу при переміщенні між державами приблизно в 4,7 рази вища порівняно з перельотом усередині однієї країни.

Авіакомпанії, наземні оператори та аеропорти скоротили штати, щоб зберегти свою життєздатність під час пандемії COVID-19, що вплинуло на кількість та досвід тих, хто відповідає за транспортування багажу. Без вирішення цієї проблеми рівень неправильного звернення може продовжити зростання і стати набагато вищим, ніж до пандемії, вважають у SITA.

У 2021 році частку затримок у доставці до пункту призначення припало 71% від усього неправильно обробленого багажу, що на 2 процентні пункти перевищує показник за 2020 рік. При цьому частку багажу, який потрібно переносити при транзитному перельоті, припало 41% від загальної кількості затриманого багажу, що на 4 п.п. більше, ніж рік тому.

Кількість втрачених або вкрадених валіз трохи збільшилася - до 6%, а кількість пошкоджених або тих, з яких щось пропало, зменшилася до 23%.

SITA вказує на розширення застосування самостійної здачі багажу. За його даними, 90% авіакомпаній та три чверті аеропортів планують зробити доступною безконтактну самостійну здачу багажу до 2024 року.

13.06.2022

Поделитесь этой новостью: