Apple стала першим брендом, вартість якого перевищила 1 трлн дол
Американська технологічна компанія Apple стала першим брендом, вартість якого перевищила 1 трильйон доларів, що на 15% більше, ніж минулого року, показав у середу глобальний рейтинг BrandZ компанії Kantar, пише Reuters.
Виробник iPhone зберіг за собою корону найдорожчого бренду у світі третій рік поспіль у 2024 році, за ним ідуть Google від Alphabet із $753 млрд і Microsoft із $713 млрд, ідеться в повідомленні Kantar.
Раніше цього тижня Apple представила нові функції штучного інтелекту, які, як очікується, пожвавлять попит на iPhone і повернуть назад спад продажів її найбільш продаваного продукту, спричинений зниженням споживчих витрат і відродженням технологічних конкурентів.
З ринковою капіталізацією в 3,18 трильйона доларів Apple опинилася трохи позаду Microsoft з 3,22 трильйонами доларів і попереду Nvidia з 2,97 трильйонами доларів.
На хвилі ентузіазму, спричиненого штучним інтелектом і бумом попиту на чипи, Nvidia вперше увійшла до списку 10 найцінніших брендів світу за версією Kantar.
За даними консалтингової компанії, вартість її бренду зросла майже втричі порівняно з минулим роком і перевищила 200 мільярдів доларів, що дало змогу Nvidia посісти шосте місце серед найцінніших брендів.
"Що справді вирізняє Nvidia, то це віра роздрібних та інституційних інвесторів у те, що компанія відіграє центральну роль у найбільших руйнівних подіях у сфері технологій - таких інноваціях, як генеративний штучний інтелект, автономна мобільність і просторові обчислення", – ідеться в повідомленні Kantar.
Консалтингова компанія повідомила, що під час дослідження було проведено понад 4,3 мільйона опитувань споживачів у 532 категоріях і 21 000 різних брендів на 54 ринках.