Акції Meta впали на 19% після оприлюднення фінзвіту
Акції компанії Meta впали на 19% після того, як вона розчарувала інвесторів прогнозами про більш високі витрати і менші, ніж очікувалося, доходи, що знизило її ринкову вартість і викликало побоювання, що зростаюча вартість ШІ випереджає його переваги, пише Bloomberg.
Материнська компанія Facebook вкладає дедалі більше ресурсів у штучний інтелект, що вимагає значних інвестицій в обчислювальні потужності. Засновник компанії Марк Цукерберг попередив, що інвестиції будуть "значно" збільшуватися і що для отримання прибутку потрібно багато часу – можливо, роки, але закликав побачити довгострокові вигоди, які може запропонувати ШІ.
Цукерберг каже, що досягнення групи за останній рік, особливо успіх із чат-ботом зі штучним інтелектом і розумними окулярами Ray-Ban, дали йому впевненість у необхідності подальших інвестицій.
"Ми стали більш оптимістичні та амбітні щодо ШІ, – сказав Цукерберг. – Ми перебуваємо на етапі, коли ми показали, що можемо створювати провідні моделі і бути провідною компанією в галузі штучного інтелекту у світі".
Досягнення цієї мети коштуватиме дорого. Компанія підвищила оцінку витрат на рік і тепер вважає, що капітальні витрати становитимуть від $35 млрд до $40 млрд. Раніше компанія оцінювала, що витрати, пов'язані з такими речами, як сервери, обладнання штучного інтелекту і центри обробки даних, становитимуть від $30 млрд до $37 млрд.
Водночас компанія соціальних мереж також прогнозує обсяг продажів у другому кварталі на рівні від $36,5 млрд до $39 млрд, причому середній діапазон цього прогнозу менший за середню оцінку аналітиків.
Ці показники затьмарили успішний перший квартал із виручкою в $36,5 млрд, що більш ніж на 27% більше, ніж за той самий період рік тому. Прибуток зріс більш ніж удвічі і склав $12,4 млрд.
Останніми місяцями Цукерберг зробив ШІ своїм пріоритетом, переорієнтувавши Meta на цю технологію після того, як OpenAI випустила свій чат-бот ChatGPT у 2022 році, що спричинило шалену конкуренцію і розвиток серед великих технологічних компаній. Meta почала впроваджувати ШІ в усі аспекти бізнесу – від Instagram і Facebook до розумних окулярів.