Акції Affirm перевершили прогнози
Акції компанії Affirm злетіли на премаркеті в п'ятницю після того, як компанія, що працює за принципом "купи зараз – заплати потім", показала зростання кількості транзакцій на своїх платформах, яке перевершило прогнози аналітиків.
Результати збиткової компанії були підкріплені новими угодами з туристичними компаніями Booking.com і Cathay Pacific, які були спрямовані на подолання бурхливого зростання споживчого попиту на тлі враження, яке виникло після набуття чинності обмежень COVID-19. Однак Affirm зазначила, що 2023 рік все ж таки був складним, оскільки компанія зіштовхнулася з уповільненням темпів зростання онлайн-покупок після пандемії, а також зі зміною смаків покупців і підвищенням відсоткової ставки.
Валова товарна вартість (GMV) – загальний доларовий показник усіх транзакцій Affirm – за квартал, що завершився 30 червня, зросла на 25% і становила $5,5 млрд, перевищивши консенсус-прогноз Bloomberg $5,3 млрд. Виручка збільшилася до $445,8 млн.
Affirm зазначила, що очікує, що в поточному тримісячному періоді як GMV, так і виручка перебуватимуть на аналогічних рівнях.