AB InBev у другому кварталі зафіксував зростання продажів на 11%

Пивоварний концерн Anheuser-Busch InBev NV (AB InBev) збільшив виторг у другому кварталі 2022 року на 9,3% до $14,79 млрд порівняно з $13,54 млрд за аналогічний період попереднього року.

Органічний ріст виторгу становив 11,3%, продажі в натуральному вираженні підвищилися на 3,4%, зокрема продажу пива - на 2,7%. Експерти в середньому очікували, що органічне зростання продажів AB InBev у другому кварталі становитиме 9,5%, підвищення продажів у натуральному вираженні – 1,9%, свідчить консенсус-прогноз, представлений самою компанією.

Продажі компанії в Північній Америці зменшилися на 2,7% у натуральному вираженні, в EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) – на 0,3%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 0,4%, у Центральній та Південній Америці – зросли відповідно на 8,2% та 8,6%.

Чистий прибуток компанії у 2-му кварталі впав на 16%.

Скоригована EBITDA збільшилася у минулому кварталі, незважаючи на підвищення цін на сировину та проблеми у ланцюжках поставок, зазначають у AB InBev. Органічний зростання цього показника склало 7,2% при очікуваному аналітиками підйомі на 5,6%.

Компанія підтвердила прогноз, згідно з яким органічне зростання її EBITDA в поточному році становитиме 4-8%.

Акції компанії втрачають у ціні 3,7% у ході торгів у четвер. З початку поточного року їхня вартість зменшилася на 1,6%.

28.07.2022

Поделитесь этой новостью: 
Реєструйся на безкоштовний,
очний 4-денний курс з трейдингу
*
*
Виберіть місто*

Ваш запит успішно надіслано!
Скоро з вами зв′яжуться.