AB InBev у другому кварталі зафіксував зростання продажів на 11%
Пивоварний концерн Anheuser-Busch InBev NV (AB InBev) збільшив виторг у другому кварталі 2022 року на 9,3% до $14,79 млрд порівняно з $13,54 млрд за аналогічний період попереднього року.
Органічний ріст виторгу становив 11,3%, продажі в натуральному вираженні підвищилися на 3,4%, зокрема продажу пива - на 2,7%. Експерти в середньому очікували, що органічне зростання продажів AB InBev у другому кварталі становитиме 9,5%, підвищення продажів у натуральному вираженні – 1,9%, свідчить консенсус-прогноз, представлений самою компанією.
Продажі компанії в Північній Америці зменшилися на 2,7% у натуральному вираженні, в EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) – на 0,3%, в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні – на 0,4%, у Центральній та Південній Америці – зросли відповідно на 8,2% та 8,6%.
Чистий прибуток компанії у 2-му кварталі впав на 16%.
Скоригована EBITDA збільшилася у минулому кварталі, незважаючи на підвищення цін на сировину та проблеми у ланцюжках поставок, зазначають у AB InBev. Органічний зростання цього показника склало 7,2% при очікуваному аналітиками підйомі на 5,6%.
Компанія підтвердила прогноз, згідно з яким органічне зростання її EBITDA в поточному році становитиме 4-8%.
Акції компанії втрачають у ціні 3,7% у ході торгів у четвер. З початку поточного року їхня вартість зменшилася на 1,6%.