Wizz Air зіткнулася з новими проблемами через конфлікт на Близькому Сході
Ізраїльсько-палестинський конфлікт став новою проблемою для Wizz Air Holdings PLC, крім проблем із двигуном GTF.
Barclays звернув увагу на дані, згідно з якими на маршрутах до Ізраїлю, Єгипту та Йорданії і назад було розміщено 11,3% від загального числа доступних крісел Wizz Air, випередивши easyJet на 10,1% і Ryanair на 3,0%.
Банк очікує, що торгівля на інших близькосхідних ринках Wizz буде дещо ослаблена внаслідок геополітичної нестабільності.
Однак, згадуючи про те, як відносно спокійно західноєвропейські мандрівники поставилися до початку війни в Україні, у банку вважають, що будь-яке ослаблення попиту на близькосхідних ринках матиме тимчасовий характер, якщо конфлікт не пошириться.
Проте, брокер знизив прогноз чистого прибутку на 2024 р. на 7%, очікуючи ослаблення попиту на близькосхідні рейси.
Крім того, на бюджетного авіаперевізника чинить тиск дуже велика невизначеність щодо того, як відбуватимуться необхідні перевірки двигунів GTF з літаків Wizz сімейства A320NEO.
Материнська компанія Pratt and Whitney – RTX – повідомила, що на перевірку літаків знадобиться від 250 до 300 днів, тоді як Wizz має 104 літаки з двигунами Pratt and Whitney і передає все обслуговування двигунів на аутсорсинг.
Прогноз залишається "недовесовим", а цільову ціну знижено до 1 500 пенсів з 1 800 пенсів.