Власник Uniqlo знову підвищує прогноз, оскільки слабка єна стимулює продажі серед туристів
Японська компанія Fast Retailing, власник бренду одягу Uniqlo, у четвер підвищила прогноз щодо рекордно високого прибутку на третій рік поспіль, чому сприяли високі продажі на внутрішньому і деяких зарубіжних ринках, пише Reuters.
Компанія підвищила прогноз операційного прибутку на весь рік до 475 мільярдів єн (2,94 мільярда доларів) за рік, що закінчується в серпні, з 450 мільярдів єн раніше, посилаючись на високі показники в другій половині року.
"Високих результатів було досягнуто за рахунок японського підрозділу UNIQLO, а також першого сегмента міжнародного бізнесу UNIQLO, який продемонстрував високі показники в Північній Америці, Європі та Південно-Східній Азії", – йдеться в заяві компанії.
Uniqlo славиться своїми якісними і доступними базовими речами, і Fast Retailing отримує вигоду від падіння курсу ієни до 38-річного мінімуму, що підвищило вартість продажів за кордоном.
Компанія планує агресивне зростання у Великому Китаї, Північній Америці та Європі, використовуючи переваги постпандемічного зсуву серед багатьох споживачів на користь вартості, а не розкоші.
Компанія Fast Retailing, що має понад 900 магазинів у континентальному Китаї, є показником для глобальних роздрібних компаній, що працюють у другій за величиною економіці світу.
За три місяці по 31 травня операційний прибуток зріс на 31 % до 144,7 млрд ієн порівняно з попереднім роком, перевищивши консенсус-прогноз у 127,1 млрд єн, що ґрунтується на опитуванні шести аналітиків LSEG.
За словами компанії, за дев'ять місяців діяльність у Великому Китаї показала зниження виручки і значне падіння прибутку, що частково пояснюється високими показниками попереднього року і загальним уповільненням споживчих апетитів.
Цього року акції Fast Retailing зросли приблизно на 26 %, що приблизно відповідає зростанню базового індексу Nikkei.