VF Corporation закрив магазини в РФ, але виходити з ринку не збирається
VF Corporation, що володіє брендами Vans, The North Face і Timberland, закриє всі свої магазини в Росії, а місцевий підрозділ переведе на оптові поставки, пише "Коммерсантъ" з посиланням на звітність російського підрозділу.
Перехід на роботу з оптовими покупцями дасть змогу компанії зберегти свій російський бізнес, зазначає видання. При цьому компанія знизить витрати на магазини і репутаційні ризики, які могли обернутися бойкотом брендів на інших ринках.
У звітності йдеться про те, що VF Corporation після початку повномасштабного вторгнення РФ в Україну призупинила роботу своїх роздрібних магазинів, оптових поставок і онлайн-продажів.
У компанії додали, що останній фірмовий магазин Vans у Росії було закрито навесні 2023 року.
За даними групи, на РФ і Україну припадає менше ніж 1% глобальних продажів VF Corporation. У третьому кварталі 2022 року, що завершився 1 січня 2023-го, продажі компанії зросли на 22%, до $3,62 млрд. За підсумками року VF Corporation розраховує на $11,85 млрд.
У травні російський ринок повністю залишили вісім міжнародних компаній, серед них - німецька Volkswagen, американська Authentic Brands Group, що володіє мережею спортивних товарів Reebok, німецький виробник шин і автомобільної електроніки Continental та інші, ідеться в моніторингу KSE Institute у межах проєкту "Самосанкції" про вплив виходу іноземного бізнесу на економіку РФ.
Загалом станом на початок червня 241 міжнародна компанія (7,4% від загального числа) повністю припинила діяльність у Росії. Також 1194 іноземні бізнеси (36,5% від загальної кількості) згорнули операції і заявили про намір покинути країну.