Uniqlo йде з російського ринку
Uniqlo вирішила закрити в РФ більшість своїх великих магазинів, отримавши в країні понад 10,8 млрд руб. ($140 млн) збитків за підсумками 2022 року, пише "Коммерсантъ". Її точки займуть місцеві ритейлери.
Ритейлер офіційно поки що не оголошував про остаточний відхід із країни, але на ринку вважають, що фактично мережа зараз повністю згортає бізнес у РФ.
Більшу частину звільнених мережею майданчиків займе російська Gloria Jeans.
Проте експерти визнають, що локальним брендам складно залучати великий потік покупців на відміну від міжнародних компаній.
Так, на місці першого російського магазину Uniqlo в московському ТЦ "Атріум" відкриється точка Lime, ще один майданчик Uniqlo в AFI Mall займе Gloria Jeans, повідомили два консультанти на ринку торговельної нерухомості.
У Gloria Jeans підтвердили, що найближчими місяцями її магазини відкриються в кількох місцях, які раніше займали Uniqlo, зокрема і в AFI Mall.
Контекст
Після початку вторгнення в Україну Uniqlo оголосила про тимчасове припинення роботи своїх магазинів у Росії.
До березня 2022 року під брендом Uniqlo в країні працювало 50 точок, до кінця січня 2023 року їх залишилося 27, які були тимчасово закриті.
Весь минулий рік ритейлер розпродавав стоки онлайн. За 2022 рік "Юнікло Рус" могла виручити 12,07 млрд руб. (понад $156 млн). Водночас мережа зазнала збитків у 10,78 млрд руб. (понад $140 млн), хоча з 2018 року російський бізнес Uniqlo був прибутковим.
Gloria Jeans став одним з основних гравців, які займають площі, що звільняються, мережа відкрила понад 30 магазинів, де раніше перебували, зокрема, H&M, Decathlon, Marks & Spencer.