Telegram надав рекламодавцям доступ до даних про місцезнаходження українців і росіян
У месенджері Telegram з'явилися зміни в політиці конфіденційності, що відкривають рекламодавцям ширший доступ до даних користувачів з України та Росії. Зокрема, до їхнього приблизного місцезнаходження, повідомляє dev.ua.
Як зазначено на сторінці політики конфіденційності, це було зроблено з метою дотримання територіальних обмежень під час показу рекламних оголошень у країнах із великою кількістю російськомовних каналів. Таке ж формулювання зустрічається і в російській версії правил.
Оновлення додало в особистий кабінет рекламодавців функцію "Target Сountries/Locations". Вона дає змогу налаштувати таргетинг на конкретну країну і регіон та уникнути показу неактуальних оголошень у сусідніх країнах, на території яких використовується та сама мова. Раніше можна було вибрати тільки мову цільових каналів.
Тепер рекламодавці можуть показувати свої оголошення залежно від країни і міста, які приблизно встановлені за допомогою IP-адреси користувача. При цьому інші геолокаційні дані для визначення місця розташування не застосовуються.
У 2021 році засновник Telegram Павло Дуров запевняв, що дані користувачів не використовуватимуть для таргетингу реклами.
"Рекламний вміст залежатиме тільки від тематики каналу, а не від особистих даних користувачів", — заявляв він, анонсуючи появу реклами в Telegram.