Ryanair обіцяє викупити акції на 700 млн євро
Результати за повний рік від Ryanair відповідали попереднім прогнозам, але авіакомпанія здивувала інвесторів і аналітиків викупом акцій і дивідендами, пише Proactive Investors.
Наприкінці цього тижня почнеться викуп акцій на суму 700 мільйонів євро, а також буде запроваджено дивіденди, у лютому виплачено 0,175 євро. Остаточні дивіденди становитимуть 0,178 євро.
Виручка за рік до кінця березня зросла на 25 % до 10,78 млрд євро, оскільки обсяг перевезень збільшився на 9 % до 183,7 млн, незважаючи на затримки з поставками літаків Boeing.
Дохід на одного пасажира збільшився на 15 %, включно зі зростанням тарифів на 21% і зростанням допоміжних доходів на 3 %.
Загальний обсяг додаткових продажів зріс на 12 % до 4,30 млрд євро, оскільки витрати на пріоритетну посадку, резервування місць і продажі в польоті збільшилися приблизно до 23,40 євро на пасажира.
Говорячи про перспективи, генеральний директор Майкл О'Лірі заявив, що очікує зростання перевезень на 8% у новому фінансовому році до 198-200 мільйонів пасажирів, "за умови, що поставки Boeing повернуться до контрактного рівня до кінця року".
За його словами, перевага Ryanair у витратах перед конкурентами "продовжує збільшуватися", хоча він очікує "помірного зростання питомих витрат", оскільки непаливні витрати компенсуються економією на паливному хеджуванні та зростанням процентних доходів.
"Ціноутворення останнім часом м'якше, ніж ми очікували, причому в першому кварталі знадобилося більше цінового стимулювання, ніж торік (зокрема, через те, що половина Великодня перемістилася в березень, а не в квітень).
З огляду на обмеженість потужностей на близькомагістральних рейсах ЄС і позитивний попит на літні рейси 2024 року, компанія прогнозує, що тарифи на літні рейси 2024 року будуть на рівні або трохи вищими, ніж влітку 2023 року".
Брокер Peel Hunt каже, що новий прогноз результатів на 2025 рік "трохи нижчий від наших оцінок" через затримки в постачанні літаків Boeing.
Оллі Анібаба, аналітик Third Bridge, каже, що Ryanair трохи не дотягнула до цільового показника коефіцієнта завантаження 92-93 % взимку, і зазначає, що галузеві експерти "вважають, що авіакомпанії свідомо не ставлять коефіцієнт завантаження на перше місце, щоб зберегти тарифи трохи вищими".
"Затримки з поставками Boeing стануть величезною проблемою для Ryanair", – додає він. Очікується, що Ryanair отримає тільки половину обіцяного, що може призвести до скорочення кількості пасажирів на 5-10 мільйонів.
"Ryanair може частково компенсувати вплив на прибуток, прибравши зі своєї мережі маршрути з найгіршими показниками".