Річний чистий прибуток іспанської Inditex виріс майже втричі, виручка - на 36%
За підсумками фінроку, що завершився 31 січня, чистий прибуток одного з найбільших у світі рітейлерів одягу - іспанської Industria de Diseno Textil SA (Inditex) - зріс майже втричі і склав 3,24 млрд євро порівняно з 1,11 млрд євро за попередній рік.
Як йдеться в прес-релізі компанії, її виторг збільшився на 36% і склав 27,72 млрд євро проти 20,4 млрд євро роком раніше, EBITDA підвищився на 58% - до 7,18 млрд євро.
У 4-му кварталі минулого фінроку темпи зростання виручки Inditex виявилися слабшими, ніж очікувалося, у зв'язку зі швидким поширенням штаму COVID-19 "омікрон" та запровадженням карантинних заходів, що обмежили відвідуваність магазинів. Квартальний виторг склав 8,39 млрд євро при консенсус-прогнозі експертів, опитаних FactSet, в 8,61 млрд євро.
Онлайн-продажі Inditex у минулому фінроці виросли на 14% - до 7,5 млрд євро, що склало 25,5% усієї річної виручки компанії.
Рітейлер має намір активніше розвивати операції у сфері електронної комерції та очікує, що їхня частка в загальному обсязі продажів досягне 30% до 2024 року.
За підсумками минулого фінроку компанія виплатить дивіденди у розмірі 0,93 євро на акцію, йдеться у прес-релізі. У цю суму входять звичайні дивіденди у розмірі 0,63 євро на акцію та бонус у 0,3 євро на акцію.
Inditex управляє магазинами Zara та Zara Home, Pull & Bear, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Oysho та Uterque.
Акції Inditex додають у ціні сьогодні. За останні 12 місяців їхня вартість знизилася на 24%.