Puma знижує прогноз щодо основного прибутку за фінансовий рік
Німецький виробник спортивного одягу Puma в середу знизив прогноз основного прибутку на весь рік після публікації результатів другого кварталу, пославшись на очікуваний валютний вітер, зростання витрат на транспортування і триваюче зниження споживчих настроїв, пише Reuters.
Puma, яка нещодавно запустила нові маркетингові ініціативи в спробі краще конкурувати з такими великими суперниками, як Adidas і Nike, зіткнулася зі слабким споживчим попитом і надлишковими запасами в роздрібних магазинах спортивного одягу, через які вона здійснює більшу частину своїх продажів.
Тепер компанія очікує, що операційний прибуток (EBIT) становитиме від 620 до 670 мільйонів євро (676-731 мільйон доларів) порівняно з 620-700 мільйонами євро раніше.
Акції Puma знизилися на 3,5% на початку торгів у Франкфурті.
Компанія підтвердила свій прогноз на весь рік по виручці, скоригованій у валюті, в середині однозначного числа відсотків, ґрунтуючись на сильному портфелі замовлень на другу половину року.
Компанія заявила, що очікує зміни чистого прибутку в 2024 році відповідно до операційних результатів. У 2023 році чистий прибуток склав 304,9 млн євро.
Згідно з даними LSEG, продажі з поправкою на валюту зросли на 2,1% до 2,12 мільярда євро в кварталі, що відповідає очікуваним аналітиками 2,15 мільярда, завдяки зростанню на 9% в регіоні Північної і Південної Америки.
У регіоні Європа/Близький Схід і Африка продажі з поправкою на валюту впали на 4,3% до 817,9 млн євро. Повернення до зростання в Європі було компенсовано зниженням у Східній Європі, на Близькому Сході та в Африці після сильного кварталу в попередньому році.
Азіатсько-Тихоокеанський регіон показав зростання продажів на 1,9%, повідомляє Puma, чому сприяло зростання у Великому Китаї.
Квартальний показник EBIT зріс на 1,6% до 117 мільйонів євро, незважаючи на негативний ефект від зміни курсу валют.