Продажі iPhone в Китаї впали на 24% на тлі конкуренції з Huawei
Продажі iPhone у Китаї впали на 24% у річному обчисленні за перші шість тижнів 2024 року, оскільки американська компанія зіштовхнулася з посиленням конкуренції з боку внутрішніх конкурентів, таких як Huawei, пише Reuters.
Продажі головного конкурента американського технологічного гіганта в Китаї у сфері смартфонів преміум-класу Huawei за цей період зросли на 64%.
Це може посилити побоювання з приводу уповільнення попиту на американську компанію, чий прогноз доходу в поточному кварталі був на $6 мільярдів нижчим за очікування Уолл-Стріт.
Акції Apple з початку року втратили 5,68%.
Частка Apple на китайському ринку смартфонів впала до 15,7%, поставивши її на четверте місце порівняно з другим місцем у минулому періоді, коли частка ринку становила 19%.
Huawei піднялася на друге місце, оскільки її частка ринку зросла до 16,5% з 9,4% роком раніше. Загальний ринок смартфонів у Китаї знизився на 7%.