Продажі Apple знизилися через проблеми економіки в Китаї та конкуренцію

Продажі Apple у третьому кварталі становили $89,5 млрд, випливає зі звіту корпорації. Це трохи менше, ніж було у 2022 році (тоді - $90,15), і загалом відповідає очікуванням аналітиків, зазначає The Wall Street Journal, пише Investing.

Продажі Apple падають четвертий квартал поспіль, пише WSJ. Видання пов'язує це, зокрема, з впливом на американську компанію масштабного економічного спаду в Китаї, посиленням внутрішньої конкуренції в країні та контролю з боку уряду. Бізнес Apple в Китаї скоротився на 2,5%, до $15,1 млрд, що не відповідає оцінкам аналітиків, зазначає WSJ.

Ще одна причина, з якою WSJ пов'язує проблеми Apple, – поява смартфона-конкурента від Huawei. Новий Mate 60 Pro надійшов у продаж у вересні, він став першим телефоном високого класу від Huawei після багаторічної відсутності китайської компанії на ринку через технологічні санкції Заходу, пише WSJ.

За даними Counterpoint Research, продажі Huawei в третьому кварталі зросли на 37% порівняно з попереднім роком, тоді як продажі iPhone скоротилися на 10%. Huawei "стане сильним зустрічним вітром" для Apple, вважає менеджер клієнтського портфеля Zacks Investment Management (акціонер Apple) Брайан Малберрі. Фінансовий директор Apple Лука Маестрі зазначив, що Китай завжди був найконкурентнішим ринком світу і компанія припускає, що так буде й надалі.

03.11.2023

Поделитесь этой новостью: