Падіння трафіку ChatGPT триває третій місяць поспіль

Відвідуваність сайту популярного чат-бота зі штучним інтелектом ChatGPT від OpenAI знижується третій місяць поспіль. Водночас у серпні з'явилися ознаки того, що спад добігає кінця, пише Reuters з посиланням на дані компанії Similarweb.

У серпні трафік на вебсайті ChatGPT з десктопів і мобільних пристроїв в усьому світі знизився на 3,2% – до 1,43 млрд після падіння приблизно на 10% порівняно з кожним із попередніх двох місяців.

Час, проведений відвідувачами на сайті, також зменшується щомісяця, починаючи з березня: з 8,7 хв до 7 хв у серпні.

У серпні кількість унікальних відвідувачів по всьому світу зросла до 180,5 млн зі 180 млн у попередньому місяці.

Допомогти відновленню трафіку та використанню ChatGPT може початок навчального року, зазначає видання. Зокрема, трафік ChatGPT у США в серпні дещо зріс після того, як американські школи повернулися до навчання.

"Студенти, які шукають допомоги у виконанні домашніх завдань, схоже, частина цієї історії. Відсоток молодих користувачів сайту знизився влітку і зараз починає відновлюватися", – зазначив Девід Ф. Карр з Similarweb.

ChatGPT досяг 100 млн щомісячних активних користувачів у січні через два місяці після запуску. Але після стрімкого зростання популярності наприкінці 2022 року та на початку 2023-го ChatGPT почав втрачати популярність на початку літа. За даними Similarweb, у червні мобільний і десктопний трафік на сайті ChatGPT впав на 9,7% по всьому світу. Це був перший випадок, коли популярний чат-бот зіткнувся зі зменшенням кількості користувачів.

Зниження трафіку тоді пов'язували із закінченням навчального року. Іншою причиною може бути те, що такі компанії, як Samsung, забороняють співробітникам використовувати чат-боти з ШІ через побоювання потенційного витоку даних, писала The Washington Post.

Із 6 липня OpenAI зробила загальнодоступним GPT-4. Доступ отримали всі клієнти, які платять за ChatGPT API.

28 серпня OpenAI презентувала ChatGPT Enterprise – корпоративну версію ChatGPT з додатковими функціями і засобами захисту конфіденційності. Вона дає змогу користувачам вводити набагато довші запити і звертатися до чат-бота необмежену кількість разів, а також гарантує шифрування даних.

Річний виторг компанії OpenAI, яка створила ChatGPT і генератор зображень DALL-E, наблизився до $1 млрд. Ця цифра значно перевищує прогнози, які OpenAI раніше надала акціонерам.

08.09.2023

Поделитесь этой новостью: