McDonald's демонструє несподіване падіння квартальних продажів у світі на тлі зниження витрат
У понеділок компанія McDonald's повідомила про несподіване падіння квартальних порівнянних продажів у світі, оскільки гігант із виробництва гамбургерів намагається втримати покупців з обмеженим бюджетом, які віддають перевагу дешевшій їжі вдома, пише Reuters.
Акції компанії, які цього року впали на 15%, подешевшали на 1,5% на попередніх торгах.
У другому кварталі глобальні продажі впали на 1%, що стало першим зниженням за 13 кварталів, порівняно із середнім прогнозом аналітиків, які очікували зростання на 0,53%, згідно з даними LSEG.
Постійна інфляція і зростання цін на гамбургери і піцу змусили людей з низьким рівнем доходу перейти на доступні варіанти харчування вдома, що призвело до зниження попиту в індустрії швидкого харчування, зокрема на McDonald's і Domino's Pizza.
Це спонукало ресторани запустити кілька пакетів і обмежених за часом пропозицій за ціною від 3 до 5 доларів, прагнучи повернути споживачів, орієнтованих на вартість.
Останніми місяцями конкуренти Burger King, Wendy's і Starbucks запустили пропозиції з харчування.
Компанія McDonald's збиралася продовжити дію своєї пропозиції з харчування за 5 доларів до серпня в більшості американських закладів після її запуску 25 червня.
Генеральний директор компанії Кріс Кемпчінскі зазначив, що споживачі стали більш розбірливі у своїх витратах.
Зіставні продажі в США впали на 0,7% у кварталі, що закінчився 30 червня, порівняно зі зростанням на 10,3% рік тому. Продажі на міжнародних ринках впали на 1,1% через слабкість у Франції порівняно з прогнозами зростання на 1,69%. Рік тому цей сегмент показав зростання на 11,9%.
Більш повільне, ніж очікувалося, відновлення економіки Китаю і Близького Сходу вплинуло на показники бізнес-сегмента McDonald's, де ресторанами керують місцеві партнери, оскільки продажі знизилися на 1,3% порівняно з 14%-вим зростанням роком раніше.
Такі компанії, як McDonald's і Starbucks, постраждали від бойкоту споживачів, пов'язаного з війною в Газі, що позначилося на їхніх продажах на близькосхідних ринках.
У другому кварталі McDonald's заробила 2,97 долара на акцію на скоригованій основі, що нижче за торішній показник у 3,17 долара.