Квартальні продажі Adidas перевершили очікування
Німецька компанія Adidas, яка припинила торік прибуткову співпрацю з репером Каньє Вестом, заявила про поліпшення фінансових показників за перший квартал, хоча обсяг її продажів упав на 1% порівняно з аналогічним періодом минулого року, пише Reuters.
Криза з брендом Yeezy, який компанія розробляла спільно з Вестом, скоротила продажі в першому кварталі приблизно на 400 млн євро ($441,56 млн), що вплинуло на доходи в таких регіонах, як Північна Америка, Китай, Європа, Близький Схід і Африка.
"Спад Lifestyle і втрата Yeezy, звісно, завдають нам болю", – зауважив генеральний директор компанії Бйорн Гулден, який відзначив водночас успіхи іншого бренду взуття – Terrace, що встиг добре зарекомендувати себе на всіх ринках, а також бренди Samba, Gazelle і Campus.
За квартал обсяг продажів склав 5,274 млрд євро порівняно з 5,302 млрд євро в першому кварталі 2022 року. Найбільше спад продажів спостерігався в Північній Америці через фіаско бренду Yeezy: продажі без урахування валютних курсів впали на 20% порівняно з минулим роком. Продажі в Китаї впали на 9%.
Adidas отримав операційний прибуток у розмірі 60 млн євро, перевершивши очікування аналітиків 15 млн євро. Її валовий прибуток впав до 44,8% через втрату продажів Yeezy, збільшення витрат на ланцюжок поставок і знижок.